Denne annonsen har utløpt.
Kommunene forvalter store verdier og yter viktige tjenester for innbyggerne, blant annet innenfor helse og oppvekst. Gjennom våre revisjonstjenester, ønsker vi å bidra til tillit til kommunene og forbedring av tjenester. Vi søker en dyktig leder som vil skape en fremtidsrettet og troverdig organisasjon.
Hos oss blir du del av en organisasjonskultur med hyggelig arbeidsmiljø der vi støtter, hjelper og heier på hverandre. Selskapets mest verdifulle ressurs er summen av den kunnskap, ferdigheter og holdninger de ansatte har. Vi er stolte av vår fagkompetanse og jobber kontinuerlig for å utvikle oss gjennom å styrke vår kompetanse, dele kunnskap og erfaringer. Vi arbeider løsningsorientert og styrkebasert, da vi ønsker å være en lærende arbeidsplass der det er godt å være.
Dette blir din nye jobb:
• Lede, utvikle og forvalte selskapet i samsvar med lovbestemmelser, vedtekter og beslutninger truffet i styret
• Være en pådriver for å skape fremtidens revisjonsselskap og sikre forutsigbarhet for organisasjonen
• Legge til rette for et godt samarbeid med våre eiere og andre aktører
• Videreutvikle organisasjonen og bidra til å bygge en felles kultur og motivasjon hos dine kollegaer
• Være styresekretær
• Stillingen rapporterer til styret
Vi ser for oss at dette beskriver deg:
• Du er en dyktig leder som trives med å bidra til at organisasjonen som helhet lykkes
• Du er en relasjonsbygger som deler og tar imot kunnskap
• Du er strukturert og har et strategisk blikk
• Du har høy integritet og skaper tillit hos de rundt deg
• God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk
• Du må ha minimum 10 års relevant erfaring
• Ledererfaring, gjerne fra offentlig forvaltning
• Du har høyere utdanning på masternivå
Vi tilbyr:
• Selvstendige og utfordrende arbeidsoppgaver
• Gode faglige utviklingsmuligheter
• Kompetente og hyggelige kollegaer
• Stor mulighet til å påvirke egen arbeidsdag
• Fleksibel arbeidstid
• Arbeidssted Lillehammer og Gjøvik, med mulighet for hjemmekontor
• Lønn etter avtale og god pensjonsordning
Vi ser frem til å høre fra deg! Ta gjerne kontakt med Beate ([email protected]) hos vår rekrutteringspartner Cruit.
Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jf. offentleglova §25.
Innlandet Revisjon IKS
Innlandet Revisjon IKS er et interkommunalt selskap som de senere årene har hatt en sterk utvikling og vekst. Vi er valgt som revisor og utfører regnskapsrevisjon, forvaltningsrevisjon og eierskapskontroll for våre eiere; 24 kommuner og Innlandet fylkeskommune. Selskapet har 15 ansatte innenfor regnskapsrevisjon og 10 ansatte innenfor forvaltningsrevisjon. Vi har hovedkontor på Lillehammer og kontorer på Gjøvik og Otta.
Søknadsfrist | 22.10.2024 | |
Stillingsnavn | Daglig leder | |
Oppdragsgiver | Innlandet Revisjon IKS | |
Arbeidssted | Kirkegata 72, 2609 Lillehammer, Norge | |
Fylke | Innlandet | |
Ansettelsesform | Fast | |
Heltid/deltid | Heltid | |
Antall stillinger | 1 | |
Bransjekategori | Administrasjon / Kontor / Personal Konsulenter / Frie yrker Offentlige tjenester / Forvaltning Økonomi / Regnskap |
|
Sist endret | 22.10.2024 22:10 |