Denne annonsen har utløpt.
Vi i IT-avdelingen i REMA Distribusjon ser nå etter en funksjonell løsningsrådgiver som vil bidra til at vi har nye, moderne og effektive IT-systemer som kan sikre optimal vareflyt fra leverandør til REMAs over 660 butikker.
REMA Distribusjon Norge AS er distribusjonsselskapet til REMA 1000, og vi har ansvar for å levere varer til alle REMA 1000 butikker. Vi er organisert med 5 distribunaler fordelt over hele landet, et importlager i Kristiansand, en transportavdeling og en sentral administrasjon på Vinterbro. Med deg på laget skal vi utvikle og drifte Norges råeste og mest kostnadseffektive varedistribusjon.
Du vil bli en sentral del av en fremtidsrettet IT-avdeling som samarbeider med store, profesjonelle IT-leverandører, samt styrke fagavdelinger internt i REMA Distribusjon. Ikke minst vil du være en sterk bidragsyter inn mot sentral IT hos vårt morselskap REMA 1000 Norge. Det er 7 av oss på IT-avdelingen som rapporterer til IT-direktøren. Vi lærer mye av hverandres unike kvaliteter og kompetanse. Vi mener at våre trygge systemer, fremtidsrettede løsninger og moderne infrastruktur gir oss fortrinnet overfor våre konkurrenter. Dette skal du hjelpe oss med å videreutvikle for å sikre at vi holder oss like konkurransedyktige i fremtiden som nå.
Hvem er du?
Vi ser etter deg som er engasjert, motivert og nysgjerrig på nye softwareløsninger og fagapplikasjoner innen logistikk og måten det kan brukes i våre verdikjeder. Hos REMA Distribusjon får dyktige mennesker mulighet til å vokse, utvikle seg og påvirke retningen vi går i. Du har et blikk for problemløsning, foreslår gjerne nye idéer og løsninger og har gjennomføringsevnen til å implementere og integrere nye løsninger.
Du vil i denne stillingen få oppgaver som å:
• Lede og delta i initiativ og prosjekter både internt og sammen med våre leverandører
• Bistå fagavdelingene med riktig prioritering av ny funksjonalitet/endring av prosesser
• Lede test-arbeidet med nye systemleveranser
• Bistå i oppfølging av sårbarheter og svakheter internt i applikasjonene og mot våre IT-leverandører
• Oppfølging av hendelser i våre systemer mot våre IT-leverandører
• Sikre at viktige arkitekturprinsipper blir fulgt
• Sikre riktig valg av teknologi som bidrar til god kost/nytte i REMA Distribusjons verdikjede sammen med REMA 1000
Vi ser etter deg som har:
• Relevant høyere utdanning og minimum 2 års arbeidserfaring
• Erfaring med bruk og konfigurering av ERP-systemer/Logistikksystemer
• Kompetanse med håndtering av grunndata som vare-, ordre-, kunde- og leverandørdata
• Evne til å løse forretningsbehov med innovative IT-løsninger
• God forretningsforståelse innen logistikk og distribusjon
• Gode språkkunnskaper både på norsk og engelsk
Det er fordel om du har:
• Erfaring med å dokumentere prosesser, applikasjons- og integrasjonsarkitektur
• Brukt Jira eller andre ticketing-systemer
• Erfaring med, eller sertifisering i prosjektledelse, Agile eller Lean-metodikk
Vi tror du vil kjenne deg igjen i å ha:
• Engasjement for det du gjør og skikkelig stå-på-vilje
• Evne til å jobbe selvgående og er ansvarsfull og strukturert
• Gode kommunikasjonsevner og samarbeider effektivt i team
Skulle du ha noen spørsmål til stillingen, ta gjerne kontakt med seniorrådgiver Stig Aulid ([email protected] / 915 16 107) eller seniorrådgiver Ragnhild Svarstad Martinsen ([email protected] / 975 85 446)
REMA Distribusjon Norge AS
REMA 1000 AS omfatter virksomheten til REMA 1000 i Norge og Danmark. Virksomheten eies 100% av Reitangruppen. REMA 1000 er Norges ledende dagligvarekjede og en av landets sterkeste merkevarer. Siden 1979 har REMA 1000 tilbudt kunder over hele landet et godt valgt utvalg av dagligvarer av god kvalitet til de laveste prisene.
REMA 1000 i Norge består av et hovedkontor i Oslo, samt tolv regionskontorer og seks distribunaler. Hovedkontorets oppgaver omfatter felles markedsføring og innkjøp, økonomi og IT, samt drift, etablering og sentrale støttefunksjoner. Regionskontorene er servicekontorer for butikkene i regionen og tar seg av regional markedsføring og etablering av nye butikker i sitt område.
Ved å ha dyktige mennesker med de riktige holdningene, gjøre de riktige tingene, jobbe hardt og ha det morsomt mens vi holder på, har vi lykkes med å skape en solid virksomhet som er lønnsom ikke bare for våre kjøpmenn og for bedriften – men også for kundene.
Verdigrunnlagene er ryggraden i vår bedriftskultur. Dette er et sett verdier som har blitt til gjennom bedriftens historie og som vi i REMA 1000 lever etter hver dag:
1. Vi rendyrker bedriftens forretningsidé
2. Vi holder en høy forretningsmoral
3. Vi skal være gjeldfri
4. Vi skal motivere til vinnerkultur
5. Vi tenker positivt og offensivt
6. Vi snakker med hverandre – ikke om hverandre
7. Kunden er vår øverste sjef
8. Vi vil ha det morsomt og lønnsomt
Søknadsfrist | Vi behandler søknader løpende | |
Stillingsnavn | Funksjonell Løsningsrådgiver | |
Oppdragsgiver | REMA Distribusjon Norge AS | |
Arbeidssted | Myråsdalen 15, 1407 Vinterbro, Norge | |
Fylke | Viken | |
Ansettelsesform | Fast | |
Heltid/deltid | Heltid | |
Antall stillinger | 1 | |
Bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett Transport / Logistikk / Lager |
|
Sist endret | 06.03.2023 13:34 |