Våre prosesser skal ha høy faglig kvalitet, og gjennomføres profesjonelt for alle parter. Vi tror og mener at dette følges opp i det daglige, men dersom avvik oppstår er det viktig å ha gode rutiner for å følge disse opp.
Vi har i tråd med vår sertifisering for kvalitetsledelse (ISO9001) laget rutiner for håndtering av avvik. Disse rutinene inkluderer hvordan vi innsamler, behandler, retter, lukker, rapporterer og gir tilbakemelding på avvikene.
For eksterne parter, herunder Kunder og Kandidater, kan det rapporteres avvik til Cruit ved å sende en epost til daglig leder ved epost [email protected], eller verneombud [email protected]. Merk eposten tydelig med at dette er rapportering av et avvik, slik at det blir behandlet i tråd med våre rutiner.
Dersom det er et ønske om å beholde anonymitet, så er det mulig. Dette kan gjennomføres enten feks ved å sende en anonym epost. Merk at denne måten gir liten eller ingen mulighet for riktig person å 1) følge opp med deg om behandlingen av varselet, og 2) gjennomføre avklaringer o.l..