Denne annonsen har utløpt.
Digitalisering av tjenester, salgsprosesser og kundeservice er helt avgjørende for at Get også i fremtiden skal være den foretrukne leverandøren av underholdningstjenester, bredbånd, og mobiltelefoni.
Å forenkle kundereiser og tilby digitale selvbetjeningsløsninger har lenge vært fokus hos Get, nå trenger vi en Digital Sales Manager i vår storkundeavdeling som skal bidra til å gjøre styreledere sin rolle enklere i fremtiden. Du vil få ansvar for et stort kundesegment der digitalisering av kundereisen er en avgjørende faktor for å lykkes. Vi har en stor avdeling med dyktige teknologer og IT ressurser som lager innovative, digitaliserte tjenester og din rolle blir blant annet å lage kravspekk fra salg sin side slik at løsningene som utarbeides treffer vårt kundesegment. Vi skal komme nærmere innpå kundene og optimalisere og effektivisere salgsprosessene slik at vi kan levere fantastiske kundeopplevelser på en enklere og mer effektiv måte. Som Digital Sales Manager vil du blant annet måles på salg og kundetilfredshet gjennom den digitale kanalen som utvikles.
Høres dette ut som noe som passer deg, og tror du at du kan få det til? Da bør du fortsette å lese.
Viktige oppgaver inkluderer blant annet
- Jobbe i prosjekt som kravstiller fra salgsavdelingen for å lage en selvbetjeningsløsning som skal sikre en digital kundereise. For å kunne gjøre dette må du:
- Skaffe deg dyp kundeinnsikt for å kunne være med å definere hvilke features som skal inngå i løsningen
- Sørge for at all kundedata er kvalitetssikret og på plass
- Gjøre en økonomisk og analytisk vurdering av segmentet for å deretter standardisere produktpakker som skal tilbys
- Ha eierskap til prosjektet og sørge for at det blir prioritert i de ulike avdelingene og gjennomført
- Når selvbetjeningsløsningen er på plass skal du jobbe med videreutviklingen av denne og sørge for at vi følger markedsutviklingen
For å lykkes, tror vi at du
- Har høy digital kompetanse, gjerne fra digital markedsføring
- Forstår kunders beslutningsmekanismer og er brennende opptatt av hvordan teknologi kan utnyttes for økt salg og bedre kundeservice
- Har god forretningsforståelse og økonomisk kompetanse, du vil få ansvar for et stort og viktig segment
- Kan ta selvstendige beslutninger og være en pådriver for prosesser på egenhånd
- Snakker og skriver norsk flytende
Hvorfor jobbe hos Get?
- Du vil få ansvar for store deler av salgsprosessen, og du vil oppleve stor grad av autonomi i rollen
- Du får jobbe med i et selskap som lager underholdningstjenester du og vennene dine bruker hver dag
- Vi har korte beslutningsveier
- Eierskap til en sterk merkevare med tilhørende tydelig profil
- Du får jobbe i et engasjert tverrfaglig miljø på tvers av avdelinger
Høres dette interessant ut?
Du trenger ikke å skrive søknadsbrev hos oss, men vi trenger en CV som kan fortelle oss om hva du har gjort så langt. Hvis du lurer på noe, tar du gjerne kontakt med rekrutteringsrådgiver Magda Ibrahim på 986 58 414 eller [email protected].
Get
Get er en fiberbasert bredbånds- og innholdsleverandør med 750 motiverte og dyktige medarbeidere. Vi er brennende opptatt av å skape de beste kundeopplevelsene i en stadig mer kompleks mediehverdag, og vi har de siste årene vunnet en rekke best-i-test priser for brukervennlighet, innovative produkter og god kundeservice.
Gets kunder har tilgang til et av landets raskeste bredbåndsnett, Norges største utvalg av digital-tv kanaler, egen filmbutikk og en innovative plattform for streaming.
Søknadsfrist | 01.02.2019 | |
Stillingsnavn | Digital Sales Manager | |
Oppdragsgiver | Get | |
Arbeidssted | Norge | |
Fylke | Oslo | |
Ansettelsesform | Fast | |
Heltid/deltid | Heltid | |
Antall stillinger | 1 | |
Bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett | |
Sist endret | 22.09.2021 21:12 |