Denne annonsen har utløpt.
Vi er en gjeng med prosjektledere, teknologer, designere, konverteringseksperter og forretningsutviklere som brenner for e-handel og spennende teknologi. Vi bygger Norges råeste fagmiljø innen e-handel og trenger en sterk Customer Success Manager som kan gjøre våre kunder til Norges beste på e-handel.
For oss er e-handel noe mer enn bare nettbutikk – vi brenner for å levere den beste digitale kjøpsopplevelsen. Derfor leverer vi et helhetlig spekter av tjenester til kresne kunder, med alt fra rådgivning og design, til teknisk implementasjon og den oppfølgingen som trengs for å oppnå best mulig resultat med satsingen – og alt dette skal du være med på.
Til dette trenger vi deg som har erfaring med e-handel og som liker å hjelpe andre. Vi ser etter deg som er en omgjengelig type med en latter som sitter løst, men en som også setter skapet på plass om noen prøver å flytte på det. Du er en som holder det du lover og heller lover litt mindre enn å ikke levere varene.
Hos oss vil du få mulighet til å utvikle deg faglig og få stor innflytelse på løsningene du jobber med. Du vil jobbe aktivt med noen av Norges ledende nettbutikker som du kanskje selv handler i, og du vil få en essensiell rolle hos våre kunder – både operativt i hverdagen, og for å nå deres mer langsiktige mål.
Oppgavene som skal gjøres
- Være “bestevenn” med kundens e-commerce manager
- Være med på prosjekter fra a-å
- Fungere som støtte og rådgiver for kundene slik at deres mål blir nådd og deres arbeidsdag flyter godt
- Proaktivt identifisere behov for å initiere og planlegge kundenes videreutvikling
- Være kursansvarlig og opparbeide standardiserte rammer rundt kursing av brukere
- Rådgi og vise kunder optimal bruk av deres e-handelsløsninger
For å kunne gjøre dette, ser vi for oss at du
- Har erfaring med e-commerce
- Er sosial og blid
- Er tillitsvekkende og en god relasjonsbygger
- Er tålmodig, og god på planlegging og gjennomføring
Innen 90 dager bør du kunne
- Ha kundemøter og samle behov for de neste 3 månedene
- Sette opp planer for kunder og følge opp
- Sette opp og holde standardiserte kurs for kunder
Hvorfor skal du vurdere denne stillingen?
- Convert er et spennende selskap i vekst og du vil få mulighet til å vokse sammen med oss
- Som del av et mindre selskap er påvirkningsmulighetene store
- Vi fokuserer på kvalitet og er stolte av produktene vi leverer
- Vi har et energisk og uformelt miljø, samtidig som vi tar faget vårt på alvor
- Du vil ta del i et team bestående av noen av de dyktigste innen e-handel
- Vi er opptatt av egenutvikling og har derfor satt av årlig kursbudsjett og fridager for alle ansatte
- Balanse mellom jobb og fritid er viktig for oss
- Vi har 6 ukers ferie og gratis vaskehjelp på hjemmebane
- Og sist, men ikke minst – vi har et månedlig moro-budsjett som kan være alt fra is på kontoret til en seiltur på fjorden
Høres dette ut som noe for deg? Da vil vi gjerne høre fra deg! Hos oss trenger du ikke å skrive en lang søknad, vi trenger bare nok informasjon fra deg til å vurdere erfaringsbakgrunnen din. Det kan for eksempel være en CV eller en LinkedIn-profil.
Convert
Søknadsfrist | 30.09.2017 | |
Stillingsnavn | Customer Success Manager | |
Oppdragsgiver | Convert | |
Arbeidssted | Norge | |
Fylke | Oslo | |
Ansettelsesform | Fast | |
Heltid/deltid | Heltid | |
Antall stillinger | 1 | |
Bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett | |
Sist endret | 22.09.2021 21:12 |