Denne annonsen har utløpt.
Cruit er et rekrutteringsbyrå med 24 års fartstid, mange spennende kunder, et godt fagmiljø og høyt aktivitetsnivå. Den siste tiden har vi hatt stort oppdragstilfang, og vi har behov for å støtte våre rådgivere i sitt arbeid mot våre kunder den neste tiden. Er du vår neste rekrutteringsassistent?
Vi har avtale med Forsvaret som deres prioriterte leverandør av rekrutteringstjenester, vi rekrutterer også for 22 direktorater, Kompetanse Norge, Folkehelseinstituttet, Norad, Helsedirektoratet, Direktoratet for e-Helse, Direktoratet for Byggkvalitet, Bufdir, i tillegg har vi avtale med alle landets helseforetak, og Bærum kommune. Vi har også en rekke spennende private selskaper som kunder. Blant annet jobber vi med SpareBank 1, SATS, Sopra Steria og mange flere.
Vi ser etter en selvstendig person som er strukturert og nysgjerrig på rekrutteringsfaget. Du vil følge erfarne rekrutteringsrådgivere med høy hastighet og veldig spennende rekrutteringsoppdrag. Din jobb vil være å forenkle deres hverdag, og sikre at vi opprettholder den gode kvaliteten vi er kjent for!
Vi tror at du som er aktuell har disse egenskapene:
- Selvstendig i møte med utfordringer, men åpen og god til å kommunisere om disse med de rundt deg.
- Skriver kjapt på datamaskin og har høy digital kompetanse.
- Du er skriftlig og liker struktur og dokumentasjon.
- Kan stille opp på kort varsel, og være fleksibel i perioden.
- Interesse for rekrutteringsfaget er et stort pluss, men du må ikke ha dokumentert erfaring med faget.
Hva kommer du til å gjøre hos oss?
- Sørge for administrative oppgaver knyttet til rekrutteringsprosesser, herunder lage intervjunotater og møtereferater, innkalle kandidater og sørge for at tidsplaner blir holdt.
- Følge opp tydelig definerte oppgaver knyttet til rekrutteringsprosessen som understøtter jobben erfarne rådgivere utfører.
- Vi er en organisasjon som er preget av høy tillit til våre medarbeidere, og om du viser interesse og kompetanse så vil du få anledning til å utføre oppgaver du lærer mye av.
Vi tilbyr:
- Dette er et midlertidig engasjement med omgående oppstart. Det er særlig i perioden frem til sommeren, og på sensommeren vi har behov for ekstra kapasitet, hvilket betyr at dette vil bli et engasjement på cirka 4 måneder inkludert ferieavvikling.
- Lønn etter avtale. Fastlønn.
- En krevende, men morsom jobb som gjør at du aldri kjeder deg.
- Praktiske kontorer i Karl Johans gate rett ved siden av Stortinget, samt frihet til å jobbe fra hjemmekontor når prosessene tillater det.
Høres dette ut som noe som kan passe deg? Hos oss ønsker vi at du ikke skriver en søknad, men vi trenger ditt navn, e-postadresse og en CV eller LinkedIn-profil fra deg. Skriv gjerne noen ord om hvorfor du mener du kan være rett person, hvis det ikke kommer tydelig frem av din CV.
Vi kommer til å vurdere kandidater fortløpende.
Cruit AS
I Cruit AS er vi spesialister innen rekruttering. Vi er særlig tunge på teknologi og offentlig sektor. Vi leverer tjenester i organisasjonslagene fra erfarne medarbeidere, gjennom spesialister og nøkkelpersonell til toppledelse. Vi leverer rekrutteringstjenester i hele Norge. Vi holder til sentralt i Oslo – i Tostrupgården.
Det er i dag 21 medarbeidere som jobber med rekrutterings- og konsulentformidlingstjenester i Cruit. Samlet har vi mer enn 200 års HR-faglig og rekrutteringsfaglig erfaring. Vi har det veldig gøy på jobb, og du kan gjerne lese mer om vårt arbeidsmiljø her.
Søknadsfrist | 25.05.2021 Søknader mottas og vurderes løpende | |
Stillingsnavn | Rekrutteringsassistent | |
Oppdragsgiver | Cruit AS | |
Arbeidssted | Karl Johans gate 25, 0159 Oslo, Norge | |
Fylke | Oslo | |
Ansettelsesform | Engasjement | |
Heltid/deltid | Heltid | |
Antall stillinger | 1 | |
Bransjekategori | Administrasjon / Kontor / Personal Konsulenter / Frie yrker |
|
Sist endret | 22.09.2021 21:12 |