Denne annonsen har utløpt.
Rekruttering er veldig viktig. Gjennom vårt arbeid bidrar vi til å sikre at den beste kandidaten får jobben. Da skal vi unngå diskriminering, og vi må være trygge på vår fagkompetanse. Vi må spille på lag med både kandidat og med kunde. Og - vi må ha det gøy på jobb.
De siste årene har vi hatt en spennende reise, og i dag er vi et av Norges hurtigst voksende byråer innen rekruttering til spesialist- og lederstillinger, hvor IT-rekruttering er det vi er aller best på. I dag er vi 25 ansatte som jobber med rekruttering som hovedfokus. Vi har også datterselskapet Kons AS som leverer konsulentformidlingstjenester. I tillegg til å ha en svært god forståelse av IT-kompetanse har vi blitt spesialister på rekruttering til offentlig sektor, og kan blant annet skilte med rammeavtaler og kundeavtaler med blant annet Norad, Innovasjon Norge, SATS, Telia, Forsvaret, Norges Bank og mange flere. Vi vinner fordi vi har gode systemer, kompetente medarbeidere og høy kvalitet.
De siste fem årene har vi hatt laserfokus på å forbedre vårt eget fagmiljø og å bli en ledestjerne i utviklingen av bransjen. Dette har vi blant annet gjort gjennom å ansette dyktige fagpersoner, fokusere på sertifiseringer, og strukturere egen kunnskap. Blant annet er vi blant selskapene i Norge med flest sertifiserte rekrutteringsrådgivere (DNVs standard for rekrutteringspersonell), og nesten alle er sertifiserte testadministratorer under Cut-e, Neo-Pi-3 eller andre testverktøy. Som selskap har vi oppnådd ISO 9001 - sertifisering for kvalitetssystem, i tillegg til sertifiseringen som Miljøfyrtårn.
Hos oss jobber det mange flinke folk, og uten å skryte for mye vil vi påstå at våre kollegaer har svart belte i kunnskapsdeling. Vårt fokus på utvikling av kompetanse, gode prosesser, effektiv search og ærlig kommunikasjon med både kunder og kandidater har gitt oss mye tillit i markedet, som igjen medfører et stabilt og godt kundetilfang. For at vi skal kunne levere gode rekrutteringstjenester må vi ha et apparat som kan støtte og utfordre både rådgiverne og ledelsen.
Jobben som skal gjøres
Høsten 2021 opprettet Cruit det nye teamet Rekrutteringsstøtte. Rekrutteringsstøtte består i dag av fire medarbeidere pluss avdelingsleder. På Rekrutteringsstøtte finner du flinke folk med varierte bakgrunner, som har som hovedansvar å bistå med å lette rekrutteringsrådgiveres arbeidshverdag gjennom å støtte de i stort og smått gjennom arbeidshverdagen. Oppgavene har et stort spenn i kompleksitet og nivå, men krever at du har stor grad av presisjon og selvstendighet. Videre vil du også få muligheten til å jobbe med andre aktiviteter - som blant annet tilbuds- og anbudsutforming, markedsføring av selskapet, skape spennende sosiale og faglige arrangementer, lage innhold til nettsiden, og mye annet. Du vil også være med på arbeidet med å strømlinjeforme og dokumentere våre prosesser og arbeidsmåter.
Når du lykkes i dette arbeidet vil du bidra til gode leveranser og være en viktig del av å videreutvikle selskapet. Siden stillingen er nyopprettet vil rollens dag-til-dag-ansvar kunne variere noe avhengig av din kompetanse og ferdigheter, men vi ønsker blant annet at du kan hjelpe oss med dette:
- Oppgaver direkte relatert til rekrutteringsprosjekter, hvor ditt primæransvar er å spille rekrutteringsrådgiveren god, blant annet gjennom:
- intervju- og møteplanlegging
- intervju- og møtedeltagelse samt grundig referatføring
- koordinere avtaler og dialog
- referanseinnhenting
- utforming av stillingsutlysninger og innstillingsdokumenter (slapp av, vi lærer deg mer om dette)
- desk-search og generell research
- noe kandidatkontakt
- Videreutvikle selskapet gjennom spennende faglige initiativ der du får både ansvar og myndighet
- Hjelpe til med administrative og koordinerende oppgaver
Dette kan gjøre at du passer godt inn hos oss:
Hos Cruit har vi et åpent og variert arbeidsmiljø som preges av lave skuldre og stor åpenhet - både for nye mennesker, og nye faglige initiativ. Når en av oss kommer på noe lurt er vi gode på å dele dette med kollegaene våre, og vi håper du også vil ønske å bidra til å dyrke vår delings- og kompetansekultur.
Seniorrådgiverne du skal samarbeide tett med jobber med mange ulike oppdrag for offentlig og privat sektor, og dette gjør igjen at rekrutteringsprosessene kan se ganske forskjellige ut. For å mestre dette på en god måte bør du ha en positiv holdning til å gjøre ting du ikke er kjent med fra før av, og en ydmyk innstilling til at arbeidet ditt kan og vil bli korrigert av andre. Videre er det viktig for oss at du har høy grad av struktur, slik at ting blir levert til riktig tid og på riktig måte. I tillegg er det et pluss om du har godt humør, og trives med kollegaer som har meninger om det meste.
Vi ser for oss at din CV viser oss dette:
- Høyere utdannelse, minimum på bachelorgradsnivå, innen relevante fagområder (eksempelvis organisasjonspsykologi, markedsføring, bedriftsøkonomi med relevante fagkombinasjoner, eller annet)
- Noe erfaring fra arbeids- eller organisasjonsliv som har gitt deg innsikt i hvordan forretnings- og arbeidsliv fungerer, og som viser at du har evne til å ta ansvar og initiativ
- Du synes teknologi er spennende, og er ikke redd for å prøve å fikse printeren eller installere utvidelser i nettleseren sånn at du kan hjelpe en kollega i nød
- Svært gode kommunikasjonsferdigheter på norsk, muntlig og skriftlig
I bytte mot effektive arbeidstimer og godt selskap på kontoret, kan vi tilby deg
- En arbeidsplass der du fort blir kastet ut på dypt vann, samtidig som vi gir deg rammene for å lykkes
- Å bli med i et selskap som opplever kraftig vekst og mange muligheter
- Et pulserende og uensartet arbeidsmiljø med gode diskusjoner og hyppige sosiale arrangementer.
- En krevende, men morsom jobb som gjør at du aldri kjeder deg
- Lønnsbetingelser: rundt 425.000 kroner per år
- Sentrale kontorer i Karl Johans gate 25 ved siden av Stortinget
- Fleksibel arbeidstid som gjør livet enklere for folk med selvkontroll
- Pensjons- og forsikringsordninger, og andre kjedelige ting som er kjekt å ha
- PC eller Mac, iPhone eller Android
- Oppstart etter avtale, men gjerne veldig snart. Varighet ut Juni 2022.
Dette skjer etter du har sendt inn en søknad
For denne rekrutteringen vil vi vurdere kandidater fortløpende. Det vil si at ganske snart etter du har sendt inn din CV, vil du motta et utfyllingsskjema med noen enkle spørsmål om stillingen og deg selv, samt en e-post med lenke til et testverktøy. Basert på den samlede informasjonen vi så har fått fra deg vil vi gjøre en vurdering på hvem som kalles inn til intervju.
Hos oss er det dine kvalifikasjoner som er viktigst. Derfor behøver du ikke å skrive noe søknadsbrev - en CV som forteller noe om hvem du er og hva du har gjort er tilstrekkelig. Vi er opptatt av å være en variert gjeng med stor takhøyde, og hvis du synes denne stillingen høres spennende ut håper jeg at jeg hører fra deg så snart som mulig!
PS! Lurer du på hvordan det er å komme inn som nyansatt i Cruit? Da har jeg skrevet noen tanker du kanskje kan være interessert i :)
Cruit AS
I Cruit AS er vi spesialister innen rekruttering og formidling av konsulenter. Vi er særlig tunge på teknologi, offentlig sektor, samt bygg og anlegg. Vi leverer tjenester i organisasjonslagene fra erfarne medarbeidere, gjennom spesialister og nøkkelpersonell til toppledelse. Vi leverer rekrutteringstjenester i hele Norge, og er representert i Stockholm og København. Vi holder til sentralt i Oslo – i Tostrupgården.
Søknadsfrist | Kandidater vurderes fortløpende | |
Stillingsnavn | Researcher | |
Oppdragsgiver | Cruit AS | |
Arbeidssted | Karl Johans Gate 25, 0159 Oslo, Norge | |
Fylke | Oslo | |
Ansettelsesform | Engasjement | |
Heltid/deltid | Heltid | |
Antall stillinger | 2 | |
Bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett Konsulenter / Frie yrker |
|
Sist endret | 10.04.2022 22:11 |