Denne annonsen har utløpt.
RELEX Solutions opplever sterk vekst og vi ser derfor etter en Space and Assortment Consultant til vårt Customer Operations-team i Oslo. Som Space and Assortment Consultant bidrar du i og støtter implementeringsprosjekter gjennom alle fasene i et prosjekts livssyklus.
Dine hovedoppgaver vil være:
- Forstå kundens behov på et strategisk, operasjonelt og organisatorisk nivå og kunne presentere analyser og løsninger.
- Være ansvarlig for design, utvikling og konfigurering av RELEX-løsningene i henhold til kundens spesifikasjoner.
- Lære opp og trene kunder i å bruke RELEX løsningen.
- Gi businessrelatert brukerstøtte til kunder.
- Lede prosessutviklings-workshops.
- Delta i og støtte salgsprosesser som Space and Assortment spesialist.
Hva kan vi tilby deg:
- Ansvar i utfordrende prosjekter fra dag én.
- Du vil få en utfordrende stilling hvor det er fokus på utvikling og mulighet for internasjonal karriere.
- Mulighet til å jobbe med fremtidens Space løsninger, både på macro og micro nivå med høy grad av automatisering.
- Du ønsker å spille en nøkkelrolle i å bygge vår suksesshistorie og fortsette veksten for at RELEX skal bli ledende innenfor Space & Assortment.
- Vi er opptatt av å skape gode relasjoner og resultater for kunden – Dette oppnår vi ved å ha tett kontakt og samarbeid gjennom hele implementeringsprossen.
- Du vil bli del av et team som er ambisiøst, sosialt og faglig sterkt men som likevel har en uformell atmosfære.
- Fleksibel arbeidstid. Vi har tro på en hverdag som er balansert mellom jobb og fritid.
Kvalifikasjoner og egenskaper vi ser etter:
- Vi ser for oss at du har følgende kvalifikasjoner og erfaring:
- Minimum 2 års erfaring innen Retail, Category Management, Supply Chain Management, Logistikk, Management Consulting eller Project / Service Management.
- Relevant høyere utdanning (f.eks. Industriell ledelse, Logistikk, Supply Chain Management, Økonomi og Administrasjon).
- Erfaring med implementering eller vedlikehold av IT-løsninger.
- Ønskelig med erfaring innen Space Planlegging, men ikke et krav.
- Gode kommunikasjonsferdigheter -både på norsk og engelsk, skriftlig og muntlig.
Videre bør du ha følgende personlige egenskaper:
- Sterke analytiske og problemløsende ferdigheter.
- Evne til å forstå Supply Chain og/eller Space and Assortment Management fra et business- og IT-perspektiv.
- Selvdreven og liker nye utfordringer.
- Evne til å kartlegge kundekrav og designe løsningsforslag.
- Proaktiv og resultatorientert holdning til arbeidet.
- Evne til å uavhengig utvikle kundekontoer og skape merverdi for våre kunder.
Relex Solutions
RELEX tilbyr løsninger som forbedrer planlegging, vedlikehold og effektivisering av forsyningskjeden, vårt nye satsingsområde er å kombinere dette med Space Planlegging. Gjennom nøyaktige etterspørselsprognoser kan vi hjelpe våre kunder med planlegge og automatisere sin space planlegging for å øke tilgjengelighet, salg og marginer, samtidig som lager-og svinnkostnader reduseres. Med en slik helhetlig løsning kan vi hjelpe retailere med å tilpasse seg morgensdagens utfordringer. Relex er valgt av ledende selskaper som Circle K, Hennig-Olsen Is, Oda og XXL, og har kontorer i Europa og Nord-Amerika.
Søknadsfrist | 31.12.2021 | |
Stillingsnavn | Space and Assortment Consultant | |
Oppdragsgiver | Relex Solutions | |
Arbeidssted | Universitetsgata10, 0164 Oslo, Norge | |
Ansettelsesform | Fast | |
Heltid/deltid | Heltid | |
Antall stillinger | 1 | |
Bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett Konsulenter / Frie yrker Varehandel |
|
Sist endret | 31.12.2021 23:11 |