Denne annonsen har utløpt.
Dossier er et voksende teknologiselskap for digital kompetanseledelse og læring. Dossiers kunder er samfunnskritiske virksomheter og våre løsninger utvikler organisasjoners prestasjonsevne. Selskapet ble grunnlagt i 2001 og består i dag av mer enn 60 kunnskapsrike medarbeidere for våre ca 400.000 brukere i Norden, Tyskland og USA. Med økende oppdragsmengde søker vi rådgiver innen området Customer Success.
Hva vil du gjøre?
Alle våre rådgiverne har et ansvar for å følge opp sine egen kundeportefølje og jobber for at kunden får mest mulig nytteverdi av løsningen. Ansvaret inkluderer å lede implementeringsprosjekter og koordinere med ulike ressurser for å sikre fremdrift i henhold til avtale og prosjektplan. Du vil bistå kunden med behovsanalyser, tilpasninger og konfigurasjon av løsningen basert på best practice. Du vil også gjennomføre kurs og opplæring for HR-, leder- og prosjektgrupper, med en kombinasjon av faglig rådgivning og systemopplæring.
I rollen som Salgsrettet Fagrådgiver er du forventet å gjøre alt det våre rådgivere kan når det kommer til å levere på en avtale som beskrevet over, men intensjonen med denne rollen er at du i mye større grad skal bistå salgsteamet ved å være den faglige forankringen i våre salgsprosesser. Derfor er det viktig at du kan vise til kommersiell teft, samtidig som du er tillitsvekkende og overbevisende med gode lytteegenskaper.
Rollen inkluderer:
- Avdekke behov hos kunden, lage løsningsforslag og -presentasjoner
- Være med på salgsmøter og utføre demoer for potensielle kunder
- Drive upsales gjennom å snakke med eksisterende kunder om nye produkter samt jobbe aktivt for å videreutvikle kundeforholdet
- Bli ekspert på produktet Dossier og “eie” verdiforslaget ute hos våre kunder
Hvem er du?
- Du har en master- eller bachelorgrad
- 4-6 års relevant erfaring innen salg (software eller IT), consulting, HR, prosjektledelse eller annen relevant erfaring
- Gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsevner i norsk og engelsk
- Evne til å jobbe både kreativt og analytisk
- God prosessforståelse
- Liker å jobbe i team med gode evner innen relasjonsbygging og forhandling
- Ser muligheter i teknologien og har erfaring med salgsprosesser
- Forretningsorientert med kommersiell teft
Personlige egenskaper vi verdsetter:
- Du er selvdreven og fleksibel
- Du er initiativrik, har høy arbeidskapasitet og ønsker å levere gode resultater for deg selv og teamet
- Du er nysgjerrig og lærevillig med interesse for teknologi og organisasjon
- Utadvendt med god serviceinnstilling og interesse for salg
Hva vi tilbyr:
I Dossier blir du del av et ungt, innovativt og levende fellesskap med dyktige kollegaer. Vi er stolte av vår “cognitive diversity” med fagpersoner innen teknologi, organisasjon, pedagogikk og læringsteknologi, helsefag, økonomi mm. I Dossier legger vi til rette for din personlige og faglige utvikling gjennom oppgaver som bringer verdi til våre kunder.
Om dette høres interessant ut, ta kontakt med Selina Stenberg ([email protected]) eller Bjørn Ursin (bjø[email protected]).
Dossier
Dossier Solutions AS er en norsk gründersuksess med avdelingskontorer i København, London og San Francisco.
Søknadsfrist | 31.12.2021 | |
Stillingsnavn | Salgsrettet fagrådgiver | |
Oppdragsgiver | Dossier | |
Arbeidssted | Rådhusgata 5, 0151 Oslo, Norge | |
Fylke | Oslo | |
Ansettelsesform | Fast | |
Heltid/deltid | Heltid | |
Antall stillinger | 1 | |
Bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett | |
Sist endret | 31.12.2021 23:11 |