Denne annonsen har utløpt.
Vi skal løfte 37 sykehjem og fire helsehus med 10 000 ansatte inn i den digitale verden. Våre leverandører leverer det mest moderne innenfor skybaserte velferdsteknologi. Vi jobber i fagnettverk i Oslo Kommune med bl.a. Origo, Helseetaten og Utviklings og Kompetanseetaten.
Sykehjemsetaten jobber for å tilby eldre og syke bedre tjenester. Med det som mål har vi gått i gang med å implementere nye digitale løsninger som elektronisk pasientvarslingssystem, elektronisk lagerstyring, digitalt tilsyn og annen velferdsteknologi. Nå søker vi to engasjerte og kunnskapsrike medarbeidere som vil bidra til at Sykehjemsetaten i Oslo Kommune kan tilby det mest moderne sykehjemstilbudet i landet.
Vi leter etter deg med forståelse for IT og digital infrastruktur, og som ønsker å bidra til vårt samfunnsoppdrag om å ta vare på eldre og syke. I tillegg har du evnen til å ta ansvar over egne arbeidsoppgaver, samt følge opp og samarbeide med IT-leverandører. Du vil også bidra til at vi kan tilby moderne velferdsteknologi for både nåtidens og fremtidens sykehjemsbeboere og pasienter i helsehusene i Oslo kommune. Stillingene er nyopprettet og du vil få muligheten til å forme arbeidet i tråd med virksomhetens strategier og planverk.
Dine arbeidsoppgaver vil blant annet inkludere:
- Oppfølging av leverandører av velferdsteknologi og IT for å sikre kontinuerlig drift
- Sikre god overtakelse av nye prosjekter
- Sikre videreutvikling av velferdsteknologi etter våre behov
- Bidra til kostnadseffektiv forvaltning av velferdsteknologi, IT-systemer og løsninger
- Samhandle med andre instanser i Oslo kommune for sikker drift av IT og velferdsteknologi
- Lede fagnettverk i institusjonene
- Delta i prosjekter
Hva slags bakgrunn har du?
Du må ha:
- Relevant høyere utdanning på bachelor- eller masternivå. Lang erfaring kan kompensere for utdanningskravet
- Erfaring fra leverandøroppfølging
- Erfaring fra IT forvaltning og drift i større virksomheter
- Gode norskkunnskaper, skriftlig og muntlig
Det er fordelaktig om du har:
- Erfaring med ITIL eller tilsvarende rammeverk
- Erfaring med prosjektarbeid
Personlige egenskaper:
- Gode kommunikasjonsevner og dyktig til å finne løsninger
- Gode samarbeidsevner
- Tar initiativ og ansvar
- Systematisk og strukturert i din tilnærming
- Det vil bli lagt særlig vekt på personlige egenskaper og motivasjon for stillingen
Vi tilbyr:
- En spennende rolle med mulighet til å påvirke bruk av moderne velferdsteknologi
- Mulighet til å jobbe med det siste innenfor moderne skybasert velferdsteknologi
- Bidra til bedre pleie for nåtidens og fremtidens sykehjemsbeboere og pasienter på helsehus i Oslo
- Interessante utfordringer med gode muligheter for faglig og personlig utvikling
- Varierte og spennende arbeidsoppgaver
- Fleksibel arbeidstid, med mulighet for noe hjemmekontor
- Sentralt beliggende lokaler i Oslo sentrum
- Gode lønns-, pensjons- og forsikringsvilkår
- Lønn innenfor spennet kr 711 300 - 919 800,- per år (lønnstrinn 50-63) i stilling som spesialkonsulent II.
- Avlønning vurderes etter utdanning og erfaring.
- Gode lånebetingelser gjennom Oslos pensjonsforsikring
Lurer du på noe?
Skulle du ha noen spørsmål til stillingen, ta gjerne kontakte med seniorrådgiver Stig Aulid eller Arve Nøstdahl. Du når Stig på [email protected], eller telefon 915 16 107 og Arve på [email protected], eller telefon 901 71 625.
Oslo Kommune - Sykehjemsetaten
Sykehjemsetaten er Norges største drifter av langtidshjem og helsehus. Vår visjon er å tilrettelegge for livsutfoldelse i trygge omgivelser. Hver dag teller på våre langtidshjem og hver time teller på våre helsehus. Vi skal sørge for at Oslos innbyggere med behov for heldøgns pleie, rehabilitering og omsorg mottar et best mulig tilbud. Vi arbeider kontinuerlig med økt kvalitet i tjenesten, fagutvikling og innovasjon for å møte fremtidens behov.
Vi inngår i et digitalt økosystem i Oslo kommune som drifter IT infrastruktur og forvalter digitale tjenester. Stillingene er lagt til Avdeling Kvalitet og Utvikling i Sykehjemsetaten i Oslo kommune. Avdelingen består av 30 medarbeidere og har ansvar for bla. digitalisering, innføring av velferdsteknologi i eksisterende bygg og kvalitetsutvikling. Du vil også samarbeide tett med Utviklings- og Kompetanseetaten i Oslo Kommune (UKE), resten av IT-miljøet i Oslo kommune, samt våre eksterne leverandører. Sammen vil vi jobbe for å sikre at pasientopplevelsen på sykehjemmene våre er optimal - ikke bare i dag, men også for fremtidens pasienter.
Søknadsfrist | 30.10.2022 | |
Stillingsnavn | IT-Rådgiver | |
Oppdragsgiver | Oslo Kommune - Sykehjemsetaten | |
Arbeidssted | Nedre Slottsgate 3, 0157 OSLO, Norge | |
Fylke | Viken | |
Ansettelsesform | Fast | |
Heltid/deltid | Heltid | |
Antall stillinger | 2 | |
Bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett | |
Sist endret | 30.10.2022 22:11 |