Denne annonsen har utløpt.
Hvem er Geta?
Du har sannsynligvis ikke hørt om oss før, men du har nok brukt noen av de løsningene vi lager. Det er helt greit - for oss er det nemlig viktigst å lage systemer som gjør at kundene våre skinner. Geta har jobbet med digitalisering av varehandel siden 2010, og vi jobber med noen av de største aktørene og merkevarene - i Norge og internasjonalt. Blant våre kunder finner du blant annet Milrab, Varner-gruppen (BikBok, Carlings, Levi’s etc.), Mestergruppen, Skeidar og Nille. Når vi sier “digitalisering av varehandel” betyr det at vi både leverer nettbutikker som er innovative og enkle i bruk, men også at vi er partnere for våre kunder i å utvikle gode verdikjeder - fra teknologiske løsninger, til strategi, design og markedsføring.
I Geta har vi sterkt fokus på kompetanse, og det jobber mange hos oss som er ledende innen sine fagfelt. Vi jobber med webløsninger på Optimizely og Sanity, fordi de gir oss teknologiplattformer som er fleksible og muliggjør tilpasset integrasjon med til hver og en av våre unike kunder. Vi er stolte av å ha bygget opp sterke fagmiljøer innenfor flere områder; strategisk rådgiving, UX og design, digital markedsføring, analyse, teknologi og innovasjon.
På jobb er vi et selskap som verdsetter det uformelle, og er opptatt av å skape et godt arbeidsmiljø. Vi digger å henge sammen og finne på sosiale ting, alt fra de store til de små eventene. Hos oss har du stor frihet, og mulighet for å sette ditt preg på selskapet vårt.
Er du vår nye prosjektleder i Oslo?
Vi i Geta Digital er nå på utkikk etter flere erfarne prosjektledere som kan hjelpe oss å bygge Norges beste nettbutikker. Våre prosjektledere jobber tett sammen med både tech og kunde, og det er derfor viktig at man evner å ha begge perspektivene i bakhodet. Som prosjektleder hos oss er du det ansiktet kunden setter på orden, struktur og behovsforståelse i sine nettbutikker, og en verdiskapende leveranseleder. Internt er det du som har best kontroll på tid/scope/material, og sørger for bevissthet rundt hva vi har lovet, til hvilken tid og kost, på tvers av ulike disiplinære leveranser slik som utvikling, media, rådgivning og design. Våre prosjekter starter i et verdiomfang på ca 1,5MNOK, så her er det viktig å kunne holde tunga rett i munnen.
I løpet av en arbeidshverdag her, skal du blant annet:
- Sjonglere 2-4 utviklingsprosjekter parallelt
- Forventningsstyre både kunder og interne ressurser
- Rapportere til kunder om hva som er gjort siden sist, og passe på at vi kommer i mål som planlagt
- Holde et øye med oppgavene i Jira og støtte utviklere, UX’ere, markedsfolk og andre i prosjektene
- Ha ansvar for å holde spesifikasjonen oppdatert i samråd med hovedutvikler
- Samarbeide med KAM om sånt som endringsordre og estimater
I Geta er vi ambisiøse på våre kunders vegne - som utvikler vil du jobbe med løsninger som er nyskapende, inspirerende og konverterende. Vi leverer løsninger og prosjekter som setter kundene våre foran konkurrentene, og det krever både kreativitet, innovasjon og presisjon.
Hvem er du?
Vi ser etter deg som er nysgjerrig, lærevillig og glad i å sette deg inn i nye ting raskt. Du må ikke ha IT-teknisk bakgrunn for å bli en del av vårt team, men det er viktig at du har nok digital kompetanse i sekken til at du forstår hvordan et utviklingsprosjekt kan forløpe seg.
Vi ser etter deg som har:
- Noen års arbeidserfaring fra en digital bakgrunn med produkt- og/eller tjenesteutvikling i fokus
- Jobbet lenge nok som prosjektleder til å ha fått god forståelse for metodikk, struktur og interessenter
- God kommersiell forståelse, og sterk interesse for å spille dine kunder best
- Nok struktur og bein i nesa til at du er komfortabel med å si ifra når andre beveger seg i feil retning
Du får en ekstra stjerne i boka hvis du har sertifiseringer eller kurs som er relevante for oss, sånn som Scrum, Agile eller Prince2, og/eller spesifikk erfaring fra e-commerce.
Sånn har vi det hos oss:
I Geta møter du en gjeng med skikkelig flinke folk, som er opptatt av å ha det bra på jobb. Det er lave skuldre som gjelder, og selv om vi er gode på det vi gjør, tar vi ikke oss selv så veldig høytidelig. Vi prioriterer work-life-balance, og har fleksibel arbeidstid med mulighet for hjemmekontor. Det gjør det enkelt å kombinere jobben med med familie og fritid.
I prosjekter jobber vi i tverrfaglige team, og du får samarbeide med dyktige talenter innen ulike fagområder. For å være best må vi være mest kompetent - derfor dedikerer vi tid og budsjett til faglig utvikling, seminarer og kurs. Vi legger stor vekt på å ha det bra på jobb, og har til felles at vi har store ambisjoner på våre kunders vegne. Kanskje det er derfor vi har så lav turnover!
I tillegg til hyggelige dager på kontoret, og gode utviklingsmuligheter i vårt fagmiljø, får du blant annet dette:
- Mulighet til å jobbe med spennende prosjekter, veldig tett på store og kjente kunder
- Jobbe i et internasjonalt selskap med solid kompetanse og store ambisjoner
- Et selskap i kraftig vekst med lav turnover
- Ukentlig massasje på kontoret
- Årlige turer i forbindelse med jobb og moro sammen med kolleger
- 5 uker ferie, i tillegg til fri i påsken og romjulen
- Svært gode forsikringer med noen av markedets beste dekninger
- Trivelig kontor i Oslo sentrum nær knutepunkt for kollektivtrafikk, med super kantineordning og mulighet for garasjeplass
Høres dette ut som noe som kan passe deg? Vi er ikke så veldig opptatt av formaliteter, men hvis du kan tydeliggjøre hva som gjør at du passer til denne stillingen gjennom CV eller LinkedIn-profil, så har vi kommet langt. Bruk skjemaet til høyre, så kontakter vi deg så fort vi kan!
Noe du lurer på? Ta kontakt med vår samarbeidspartnere hos Cruit AS, Maria Molvær Nesseth ([email protected] eller 901 70 114), eller Arve Nøstdahl ([email protected] eller 901 71 625).
Geta AS
Geta har jobbet med digitalisering av varehandel siden 2010 og er nå over 100 ansatte fordelt på 6 kontorer i Europa og USA. Vi er heldige som får jobbe med noen av de største aktørene og merkevarene innen varehandelen - i Norge og internasjonalt. Vi er en totalleverandør av tjenester knyttet til handel og vi leverer den fulle tekniske løsningen for å drive med handel både fysisk og på nett. Samtidig leverer vi tjenester som er knyttet til teknologien som design, markedsføring og strategi.
I Geta har vi sterkt fokus på kompetanse og det jobber mange i Geta som er ledende innen sine fagfelt. Vi jobber med webløsninger på Optimizely og Sanity for noen av de største og mest kjente merkevarene innen netthandel. Vi er stolte av å ha bygget opp sterke fagmiljøer innenfor flere områder; strategisk rådgiving, UX og design, digital markedsføring, analyse, teknologi og innovasjon.
Folk som kommer til oss, gjør det fordi de kanskje ikke får nok spennende e-handelsprosjekter (det har vi), eller vil jobbe med andre de virkelig kan strekke seg etter (det har vi også).
Søknadsfrist | Kandidater vurderes fortløpende. | |
Stillingsnavn | Prosjektleder | |
Oppdragsgiver | Geta AS | |
Arbeidssted | Skippergata 4, 0152 Oslo, Norge | |
Fylke | Oslo | |
Ansettelsesform | Fast | |
Heltid/deltid | Heltid | |
Antall stillinger | 1 | |
Bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett Konsulenter / Frie yrker Varehandel |
|
Sist endret | 31.08.2022 22:11 |