Denne annonsen har utløpt.
- Lyst til å bli med på en fremtidsreise med Electrolux Professional?
Electrolux Professional er en ledende leverandør innen storkjøkken- og vaskeriløsninger. Selskapet utvikler noen av verdens mest bærekraftige og fleksible løsninger innen storkjøkken og vaskeriutstyr og har vært bransjeleder i over 90 år. Med fokus på bærekraft er selskapet ledende i utviklingen av komplette og integrerte løsninger som leverer høy produktivitet, lave livssykluskostnader samtidig som de er enkle i bruk og å vedlikeholde. OnE, som er selskapets unike Interface, gjør det enkelt for kunder å administrere all sin virksomhet ved å bruke tilkoblede og synkroniserte produkter og tjenester, og bidrar til å gjøre kundenes virksomhet mer effektiv.
Som en del av vårt Electrolux Professional team, vil du oppleve at ingen dager er like. Gjennom vårt konsept OnE, er vi en leverandør som hver eneste dag hjelper våre kunder med å skape en mer effektiv og enklere hverdag, samt å bidra til bærekraft og bedre lønnsomhet. Som en del av vårt innovative team med vekstambisjoner, blir du med oss å vokse ytterligere, og med å utvikle og tilby gode, bærekraftige løsninger for vaskeri-markedet samt storkjøkken, kaffe- og drikkemaskiner.
Ansvarsområde
Som selskapets leder for service og ettermarked vil du ha ansvar for å videreutvikle vårt servicekonsept Essentia. Du vil ha ansvar for å følge opp både service og support, og for å koordinere og følge opp ettermarkeds aktiviteter for vaskeri samt storkjøkken, drikke- og kaffemaskiner i det norske markedet. Vi ser etter deg som er handlekraftig og proaktiv, og som liker å tenke nytt og er opptatt av å skape gode verdier for, og sammen med våre kunder. Service og salg er en viktig del av rollen og dette innebærer ansvar for å jobbe med alt fra fakturering til installasjonsplanlegging. Du vil være en synlig og viktig person for våre kunder, og herunder i forbindelse med serviceavtaler.
I rollen som Leder for service og ettermarked vil du ha personalansvar for 2 tekniske spesialister og 2 medarbeidere på back-office som har ansvar for service og reservedeler. I tillegg til å “coache” og lede ditt team så vil du også bidra med tekniske råd til salgsavdelingen. Som leder vil du ha resultat- og budsjettansvar, og oppfølging av administrative oppgaver, økonomi osv. Samtidig som det er viktig å kunne være hands on og selv å kunne utføre konkrete oppdrag når det er påkrevet.
Vi ser etter deg som er utviklingsorientert og som har lyst til å bli en del av vårt profesjonelle team. Du er utpreget serviceinnstilt, liker å tenke helhetlig, er fremtidsorientert og trives med å lede, skape og bygge gode relasjoner.
Stillingen rapporterer til Country Manager Norge, og er lokalisert i Oslo.
Viktige oppgaver og ansvar
- Taktisk og strategisk ledelse og resultatansvar for avdelingen
- Salg og utvikling av kunderelasjoner, og supportere partner nettverket
- Videreutvikle servicekonsept, sikre kundetilfredshet og kvalitet i leveranser,
- Leveranser og implementeringer av kundeprosjekter; herunder deltagelse i prosjekter
- Ansvar for at support og vedlikehold blir ivaretatt
- Lede og utvikle og motivere ansatte og organisasjonen, herunder ansvar for teknisk trening av ansatte
- Besørge effektivitet og lønnsomhet, budsjettering og analyse
- Ansvarlig for garanti og klagesaker, godkjenning garantisaker
- Bidra til teknisk og digitalt (IoT) fokus, også i samarbeid med service partnere og distriktssjefer
- Diverse administrative oppgaver, andre oppgaver må kunne påregnes
Bakgrunn
- Teknisk utdanning, fortrinnsvis innen elektro eller mekanikk
- Minimum 3 års relevant erfaring innen B2B
- God forståelse og erfaring fra service- og ettermarked og salgsprosesser
- Høy teknisk kompetanse, sterk interesse for tekniske produkter og minimum 5 års erfaring med relevante områder
- Erfaring som leder er en fordel
- Sterk interesse og “drive” i å utvikle nye fremtidige servicetilbud sett i lys av IoT teknologi.
- Kunnskap innen IoT er en fordel
- God kunnskap i Service- og sales-supporting systemer
- Gode formulerings- og formidlingsevner, både skriftlig og muntlig, på norsk og engelsk.
Egenskaper
- Forretningsorientert og “drive” for å skape resultater
- Utpreget serviceinnstilt og meget god samhandlingsevne
- Nysgjerrig, energisk og takler høyt tempo
- Evne til å ta lederskap, god beslutningsevne og evne til å delegere
- Selvstendig og initiativrik
- Være en “doer” og ha evne og innstilling til selv å utføre praktiske oppgaver
- Fleksibel holdning til å bidra i organisasjon og i andre oppgaver
Vi tilbyr
- Godt arbeidsmiljø
- Flotte høykvalitets-lokaler med utsikt over Oslo fjorden
- Gode pensjonsordninger
- Internasjonalt selskap
- Ledende merkenavn
Det må påregnes at det kan bli noe noe reising i stillingen.
Vi ber deg laste opp både din CV og et søknadsbrev.
Electrolux Professional Norway
Søknadsfrist | 28.02.2021 Snarest | |
Stillingsnavn | Leder service og ettermarked - Laundry, Food and Beverage | |
Oppdragsgiver | Electrolux Professional Norway | |
Arbeidssted | Drammensveien 260, 0277 Oslo, Norge | |
Fylke | Oslo | |
Ansettelsesform | Fast | |
Heltid/deltid | Heltid | |
Antall stillinger | 1 | |
Bransjekategori | Hotell / Restaurant / Storhusholdning Ingeniøryrker Salg / Markedsføring |
|
Sist endret | 22.09.2021 21:12 |