Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Tilbake til stillinger

Denne annonsen har utløpt.

Voksesmerter er noe herk. Men det kommer ofte fordi det går bra. De siste årene har vi hatt en spennende reise, og i dag er vi et av Norges hurtigst voksende byråer innen rekruttering til spesialist og lederstillinger. Vi har blitt 21 rådgivere og vi holder til i kontorer fylt med historie ved siden av Stortinget. Vi har også 30 konsulenter utleid på fulltid innen IT. 


Den siste tiden har vi vunnet flere offentlige rammeavtaler og private kunder. Vi vinner fordi vi har gode systemer, kompetente medarbeidere og høy kvalitet. Samtidig er vi også sertifisert Miljøfyrtårn. Vi har et pulserende og uensartet arbeidsmiljø med gode diskusjoner og hyppige sosiale arrangemeneter.


Vår vekst (og tre foreldrepermisjoner de neste 12 månedene) har gjort at vi har behov for en lederassistent det neste året som kan bistå ledelsen med å sørge for at selskapet fortsatt kan utvikle seg. Dette vil inkludere noen HR- og markedsføringsaktiviteter, i tillegg til IT- og administrative oppgaver. Vi tror også det er mye rom for egne initiativer som utvikler oss videre.


Du vil bli en del av et entusiastisk og engasjert selskap som lever og ånder for våre verdier: Grundig og effektiv. Personlig og kompetent. Åpen og ærlig. 


Vi tror dette om deg:

  • Du har en eller annen form for universitets- eller høyere utdanning men trenger ikke å ha mange år i arbeidslivet
  • Du er en person som er over gjennomsnittet strukturert, og trives med å sørge for at deadline blir nådd
  • Du har godt humør og trives med kollegaer som har meninger om det meste
  • Du synes teknologi er spennende, og er ikke redd for å prøve å fikse printeren eller installere utvidelser i nettleseren sånn at du kan hjelpe en kollega i nød
  • Du er glad i å skrive på norsk, men kan også jobbe på engelsk om det er nødvendig
  • Du kan sette deg ned med komplekse dokumenter, forstå sammenhenger og skille det viktige fra det mindre viktige
  • Du har interesser og egenskaper som du gjerne deler med oss for å utvikle forretningen videre

Noe av det som skal gjøres er:

  • HR
    • Enkle oppgaver i forbindelse med ferie, permisjon og annet nødvendig, blant annet i vårt HR-system BambooHR
    • Eventsjef for våre sosiale arrangementer, blant annet julebord, sommerfest, kick-offs og koselige fredagssamlinger
  • Markedsføringsaktiviteter
    • Sørge for at vi følger opp digitale markedsføringstiltak
    • Kontinuerlig arbeid med Google Ads, LinkedIn og andre sosiale medier som f.eks. Facebook og Instagram
    • Oppdatering av vår egen nettside, cruit.no med nyhetssaker du har skrevet
    • Delta i besvarelse av anbud
  • Teknisk
    • Bidra med begrenset brukerstøtte og sikre at alle har nødvendige tilganger og verktøy
  • Administrativt 
    • Oppfølging av innkjøp, renhold, gårdeier og utleieforhold
    • Delegert ansvar fra ledelsen på utvalgte områder

I bytte mot effektive arbeidstimer og godt selskap på kontoret, kan vi tilby deg:

  • Å bli med i et selskap som opplever kraftig vekst og mange muligheter
  • Et miljø med flinke folk som elsker å dele 
  • En krevende, men morsom jobb som gjør at du aldri kjeder deg
  • Lønnsbetingelser: rundt 425.000 kroner per år
  • Sentrale kontorer i Karl Johans gate 25 ved siden av Stortinget
  • Fleksibel arbeidstid som gjør livet enklere for folk med selvkontroll
  • Pensjons- og forsikringsordninger, og andre kjedelige ting som er kjekt å ha
  • PC eller Mac, iPhone eller Android
  • Oppstart etter avtale, men gjerne veldig snart. Varighet ut oktober 2020.

Høres dette ut som noe som kan passe deg, eller har du noen spørsmål?

Legg igjen din kontaktinformasjon og last gjerne opp en CV (du trenger ikke skrive søknadsbrev). Du vil få en epost fra oss med all informasjon du trenger om videre prosess. 

Håper på å høre fra deg!

Cruit AS

Image of author
Sebastian Næss Langaas

sebastian@cruit.no

+47 920 86 167

Image of author
Vidar Langaas

Styreleder og CCO

+47 913 912 00

vidar@cruit.no

Søknadsfrist 21.11.2019
Stillingsnavn Lederassistent
Oppdragsgiver Cruit AS
Arbeidssted Karl Johans gate 25, 0159 Oslo, Norge
Fylke Oslo
Ansettelsesform Fast
Heltid/deltid Heltid
Antall stillinger 1
Bransjekategori Administrasjon / Kontor / Personal
Konsulenter / Frie yrker
Sist endret 22.09.2021 21:12
Go to Top