Denne annonsen har utløpt.
Procano leverer IT-tjenester og -support til hundrevis av små og mellomstore bedrifter over hele Norden. Filosofien vår er like enkel som den er klar: Vi skal gjøre kundenes forhold til IT så smidig og trygt som mulig – på en sikker og kostnadseffektiv måte. Vi mener nemlig at IT bør optimalisere bedriftens tid, penger og energi. Det skal ganske enkelt bare fungere – hver eneste dag.
Vi er stolte over å være en prisvinnende leverandør med utmerkelser fra anerkjente uavhengige aktører innen felt som totalsikkerhet og infrastruktur i Europa. Vår dype kompetanse og nære samarbeid med Microsoft legger grunnlaget for vår evne til å levere tjenester av høy kvalitet til våre kunder. For deg betyr dette at du får muligheten til å arbeide med den nyeste teknologien og de fremste ekspertene i bransjen.
Hvem er Procano-gjengen?
For å skape den beste kundeopplevelsen har vi samlet noen av landets skarpeste IT-hoder. Til sammen er vi 35 ansatte, fordelt på våre kontorer i Oslo og Porsgrunn. Vi er en god blanding av folk, med alt fra erfarne hoder til unge lovende, alle med sine unike perspektiver og idéer.
Oslo-kontoret vårt er lokalisert på Skøyen, hvor vi har freshe og nyoppussede lokaler. Her fyrer vi opp Mario Kart på storskjerm, arrangerer afterworks og nyter digge måltider.
I tillegg til at vi er en gjeng som liker å ha det gøy sammen, er vi også veldig opptatt av å lære og utvikle oss. Hos oss er det alltid åpent for spørsmål eller forslag til forbedringer, og vi er raske til å snu oss og gjøre ting på en annen måte når noen kommer opp med en god idé.
Hva vil du jobbe med?
Nå er vi på jakt etter en IT-tekniker og teamleder til vårt Oslo-kontor. Du vil lede et lite team bestående av to andre teknikere, i tillegg til at du selv vil jobbe med servicedesk, drift og prosjektarbeid. Her vil du løse alt fra enkle supporthenvendelser til komplekse tekniske problemer. Her er de viktigste ansvarsområdene dine:
- Lede et team som består av deg og to IT-teknikere med å levere i henhold til mål
- Løse oppgaver knyttet til Servicedesk: support, installasjon, feilsøking, uteoppdrag, og deltagelse i onboarding-prosjekter
- Koordinere og utføre uteoppdrag
- Sikre effektiv ressursplanlegging slik at teamet effektivt løser tekniske utfordringer og oppdrag
- Være bindeleddet mellom eget team i Oslo og kundeteamene i Porsgrunn, samt andre avdelinger og kunder
- Bidra aktivt til prosessutvikling for å styrke produktiviteten og øke kundetilfredsheten
Hvem ser vi etter?
Vi ser for oss at du har:
- Relevant teknisk kompetanse og erfaring innen teknisk infrastruktur, med særlig kompetanse innen Microsoft 365-porteføljen, nettverk og kjennskap til Microsoft Azure. Her verdsetter vi bredde over dybde.
- Minimum 2 års relevant arbeidserfaring, inkludert erfaring med IT-support og/eller drift
- Gode norsk- og engelskkunnskaper, både muntlig og skriftlig
- Sertifikat klasse B
Dersom du i tillegg har relevante sertifiseringer, er det en fordel.
Vi ser for oss at du er løsningsorientert, initiativrik og har en driv til å få ting gjort. Du utfordrer gjerne status quo ved å spørre deg selv om vi kan effektivisere, automatisere eller finne en helt annen måte å gjøre noe på. Samtidig trives du med å skape systemer og struktur som fremmer god flyt og effektiv kommunikasjon. Du er en god lagspiller som liker å bygge relasjoner - enten det er snakk om teamet ditt, andre kolleger eller kundene våre. Vi håper selvfølgelig at du er en teknologisk nysgjerrig person som liker å utforske ny teknologi og holde deg faglig oppdatert.
Hva får du hos oss?
- En unik mulighet til å utvikle dine lederegenskaper i et selskap i vekst
- Muligheten til å arbeide med en bred teknologiportefølje, og lære fra noen de dyktigste fagfolkene i bransjen
- Et hyggelig arbeidsmiljø som setter det sosiale høyt.
- Kursing, sertifiseringer og en tydelig karriereplan for din videre utvikling. Det vil også være rom for å fordype seg og ta mer ansvar innen et område eller et produkt som du synes er spennende.
- Nyoppussede lokaler på Skøyen med parkeringsmuligheter og god kantineordning
- Personalgoder som blant annet inkluderer gode forsikrings- og pensjonsordninger, og medlemskap i SATS.
Procano
Vi i Procano har helt siden oppstarten i 2003 levert IT-tjenester og -support til hundrevis av små og mellomstore bedrifter over hele Norden. Filosofien vår er like enkel som den er klar: Vi skal gjøre kundenes forhold til IT så ukomplisert og lite bekymringsfullt som mulig – på en sikker og kostnadseffektiv måte. Vi mener nemlig at IT ikke bør være noe som tapper bedriften din for tid, penger og energi. Det skal ganske enkelt bare fungere – hver eneste dag.
Søknadsfrist | Vi behandler søknader fortløpende | |
Stillingsnavn | IT-tekniker og teamleder | |
Oppdragsgiver | Procano | |
Arbeidssted | Hoffsveien 21, 0275 Oslo, Norge | |
Fylke | Oslo | |
Ansettelsesform | Fast | |
Heltid/deltid | Heltid | |
Antall stillinger | 1 | |
Bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett | |
Sist endret | 31.08.2024 22:10 |