Denne annonsen har utløpt.
Hvem er Geta?
Det er ikke sikkert du har hørt om oss før, men du har nok brukt noen av de løsningene vi lager. For oss er det viktigst å lage systemer som gjør at kundene våre skinner. Geta har jobbet med digitalisering av varehandel siden 2010, og vi jobber med noen av de største aktørene og merkevarene - i Norge og internasjonalt. Blant våre kunder finner du blant annet Milrab, Varner-gruppen (BikBok, Carlings, Levi’s etc.), Mestergruppen, Skeidar og Nille. Når vi sier “digitalisering av varehandel” betyr det at vi både leverer nettbutikker som er innovative og enkle i bruk, men også at vi er partnere for våre kunder i å utvikle gode verdikjeder - fra teknologiske løsninger, til strategi, design og markedsføring.
I Geta har vi sterkt fokus på kompetanse, og det jobber mange hos oss som er ledende innen sine fagfelt. Vi jobber med webløsninger på Optimizely og Sanity, fordi de gir oss teknologiplattformer som er fleksible og muliggjør tilpasset integrasjon til hver og en av våre unike kunder. Vi er stolte av å ha bygget opp sterke fagmiljøer innenfor flere områder; strategisk rådgiving, UX og design, digital markedsføring, analyse, teknologi og innovasjon.
På jobb er vi et selskap som verdsetter det uformelle, og er opptatt av å skape et godt arbeidsmiljø. Vi digger å henge sammen og finne på sosiale ting, alt fra de store til de små eventene. Hos oss har du stor frihet, og mulighet for å sette ditt preg på selskapet vårt.
Er du vår nye rådgiver i Oslo?
Vi i Geta Digital er nå på utkikk etter kloke og leveranseorienterte rådgivere som kan hjelpe oss å bygge Norges beste nettbutikker. Som rådgiver hos oss er du en av de som kjenner både kunden og våre produkter aller best, og du er den første som involveres når et nytt salg er gjennomført. Din jobb er å holde blikket på totalbildet - med andre ord har du en bred forståelse av business case og målbilde, samtidig som du har et smart perspektiv på kost/nytte, budsjett og rammer. Du setter ord på behov og løsninger på en måte som gjør at både kunden og dine kollegaer skjønner nøyaktig hva Geta kan implementere for å spille kundene våre enda bedre.
Jobben din hos oss vil blant annet innebære:
- Lage og gjennomføre netthandels-strategier for noen av de største aktørene innen netthandel i Norge og internasjonalt - dette innebærer blant annet en god porsjon strategisk relasjonsbygging
- Samle innsikt om våre nye og eksisterende kunder, gjennom analyser på for eksempel SWOT, lønnsomhet, KPI og budsjett
- Demonstrere muligheter for kunden, og legge til rette for viktige handovers internt
- Se mulighetsrom innenfor vår teknologi som kan spille kunden god, og videreformidle det til riktige kanaler
- Være et bærende element i interne leveranseteam hos Geta, hvor du jobber tverrfaglig sammen med teknologer, grafisk designere, interaksjonsdesignere, digitale markedsførere og analytikere
- Kunnskapsdeling internt om hvor det ligger rom for business og forbedringer
I Geta er vi ambisiøse på våre kunders vegne - som rådgiver vil du jobbe med løsninger som er nyskapende, inspirerende og konverterende. Vi leverer løsninger og prosjekter som setter kundene våre foran konkurrentene, og det krever både kreativitet, innovasjon og presisjon.
Hvem er du?
Våre rådgivere har viktige samarbeidsflater både internt og ut mot kunde, og det er derfor viktig at man evner å ha begge perspektivene i bakhodet. Du er skikkelig god på å forstå hvilke behov kundene våre egentlig har, og ser potensialet i hvordan Geta kan løse kundens utfordringer. I tillegg har du et bredt perspektiv som gjør at du klarer å ha alle våre leveranseområder i bakhodet - fra programmering, til brukeropplevelse, markedsføring og prosjektgjennomføring.
Vi ser etter deg som har:
- Noen års arbeidserfaring fra en digital bakgrunn med produkt- og/eller tjenesteutvikling i fokus
- Nok arbeidserfaring til at du har fått en pondus som gjør at du evner å navigere sosiale situasjoner med alt fra toppledere til egne kollegaer
- Med dette følger gjerne at du har noen erfaringer fra situasjoner som ikke gikk helt etter planen - men hvor du likevel vet hvordan du håndterer menneskene i bildet
- God kommersiell forståelse, og sterk interesse for å spille dine kunder best
- Evne til å jobbe multidisiplinært og samhandle med alt fra markedsførere, utviklere, management, kreatører, og andre
- Svært gode digitale ferdigheter, og en god nese for trender og teknologiske mulighetsrom
- Nok struktur og bein i nesa til at du er komfortabel med å si ifra når andre beveger seg i feil retning
- Meget gode formuleringsevner, skriftlig og muntlig
Sånn har vi det hos oss:
I Geta møter du en gjeng med skikkelig flinke folk, som er opptatt av å ha det bra på jobb. Det er lave skuldre som gjelder, og selv om vi er gode på det vi gjør, tar vi ikke oss selv så veldig høytidelig. Vi prioriterer work-life-balance, og har fleksibel arbeidstid med mulighet for hjemmekontor. Det gjør det enkelt å kombinere jobben med med familie og fritid.
I prosjekter jobber vi i tverrfaglige team, og du får samarbeide med dyktige talenter innen ulike fagområder. For å være best må vi være mest kompetent - derfor dedikerer vi tid og budsjett til faglig utvikling, seminarer og kurs. Vi legger stor vekt på å ha det bra på jobb, og har til felles at vi har store ambisjoner på våre kunders vegne. Kanskje det er derfor vi har så lav turnover!
I tillegg til hyggelige dager på kontoret, og gode utviklingsmuligheter i vårt fagmiljø, får du blant annet dette:
- Mulighet til å jobbe med spennende prosjekter, veldig tett på store og kjente kunder
- Jobbe i et internasjonalt selskap med solid kompetanse og store ambisjoner
- Et selskap i kraftig vekst med lav turnover
- Ukentlig massasje på kontoret
- Årlige turer i forbindelse med jobb og moro sammen med kolleger
- 5 uker ferie, i tillegg til fri i påsken og romjulen
- Svært gode forsikringer med noen av markedets beste dekninger
- Trivelig kontor i Oslo sentrum nær knutepunkt for kollektivtrafikk, med super kantineordning og mulighet for garasjeplass
Høres dette ut som noe som kan passe deg? Vi er ikke så veldig opptatt av formaliteter, men hvis du kan tydeliggjøre hva som gjør at du passer til denne stillingen gjennom CV eller LinkedIn-profil, så har vi kommet langt. Bruk skjemaet til høyre, så kontakter vi deg så fort vi kan!
Noe du lurer på? Ta kontakt med vår samarbeidspartnere hos Cruit AS, Maria Molvær Nesseth ([email protected] eller 901 70 114), eller Arve Nøstdahl ([email protected] eller 901 71 625).
Geta AS
Geta har jobbet med digitalisering av varehandel siden 2010 og er nå over 100 ansatte fordelt på 6 kontorer i Europa og USA. Vi er heldige som får jobbe med noen av de største aktørene og merkevarene innen varehandelen - i Norge og internasjonalt. Vi er en totalleverandør av tjenester knyttet til handel og vi leverer den fulle tekniske løsningen for å drive med handel både fysisk og på nett. Samtidig leverer vi tjenester som er knyttet til teknologien som design, markedsføring og strategi.
I Geta har vi sterkt fokus på kompetanse og det jobber mange i Geta som er ledende innen sine fagfelt. Vi jobber med webløsninger på Optimizely og Sanity for noen av de største og mest kjente merkevarene innen netthandel. Vi er stolte av å ha bygget opp sterke fagmiljøer innenfor flere områder; strategisk rådgiving, UX og design, digital markedsføring, analyse, teknologi og innovasjon.
Søknadsfrist | Kandidater vurderes fortløpende | |
Stillingsnavn | Rådgiver | |
Oppdragsgiver | Geta AS | |
Arbeidssted | Skippergata 4, 0152 Oslo, Norge | |
Fylke | Oslo | |
Ansettelsesform | Fast | |
Heltid/deltid | Heltid | |
Antall stillinger | 1 | |
Bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett Varehandel |
|
Sist endret | 30.06.2023 22:11 |