LOfavør as er et datterselskap i SpareBank 1 Gruppen AS, som sammen med LO eier selskapet. LOfavør leverer digitale tjenester til LO-forbundene, samt utvikler, drifter og administrerer fordelsprogrammet LOfavør på vegne av LO og LO forbundene. Fordelsprogrammet eies av LO og 25 forbund. Til sammen har forbundene over 940 000 medlemmer som kan bruke fordelene i LOfavør. 

Fordelsprogrammet inneholder produkter og tjenester fra leverandører som SpareBank 1 bankene, Fremtind Forsikring, SpareBank 1 Kredittkort, SpareBank 1 Finans, EiendomsMegler 1, Fjordkraft, Hurtigruten, HELP Forsikring, Legalis, Hertz, Nordic Choice Hotels, Scandic Hotels, Ving og Norsk Tannhelseforsikring

Ny fremtidsrettet digital plattform er under utvikling i selskapet, og samarbeidspartner på dette er Oracle. I forbindelse med dette, søker vi nå en dyktig person til nyopprettet stilling som Systemansvarlig.

Motiveres du av å jobbe i grenseland IT og forretning?

Er du mulighetsorientert og liker å ta ansvar?

I rollen som Systemansvarlig hos oss vil du få ansvar for drift av ny digital plattform i cloud som i dag skal ivareta web, apper, CRM og integrasjon mellom on-prem og cloud. Du vil være en viktig del av IT miljøet, men også jobbe tett med forretning, leverandører, kunder og samarbeidspartnere forøvrig. Det er mye samhandling i rollen, og det å ha god forretningsforståelse og trives i grenseland forretning og IT er viktig.

Viktigste hovedoppgaver i stillingen:

  • Administrasjon av, og konfigurering av skyløsningen
  • Integrasjoner mot skytjenester / andre systemer
  • Samarbeid med forretning, samt med leverandører og kunder

Herunder:

  • Drift, forvaltning og overvåkning av skyløsning og infrastruktur
  • Videreutvikling, konfigurering og testing
  • Administrere PaaS for SaaS
  • Automatisere prosesser, og analysere løsning og sikkerhet
  • Utvikle API’er
  • Oppdatere patcher og nye releaser
  • Være rådgiver for forretning – følge med på utvikling og se nye muligheter
  • Bidra inn i forhandling og forvaltning av samarbeidsavtaler og kontrakter

Ønskede kvalifikasjoner og kunnskap:

  • Høyere utdanning innenfor IT er ønskelig, men erfaring kan kompensere for dette
  • Viktig med kunnskap innen SQL, drift og programmering
  • Positivt med erfaring innen:
    • Linux
    • Smidig utvikling
    • Utvikling og drift av sky-løsninger
    • Oracle
    • Dataintegrasjon, API og ETL verktøy
    • CRM
  • Gode norsk kunnskaper muntlig og skriftlig, samt gode engelsk kunnskaper
  • Minimum 2-3 års relevant erfaring

Viktig for oss at du:

  • Har lyst til å være med å skape felles mål!
  • Trives å jobbe i tverrfaglige team, og er positiv til å bidra i prosjekter
  • Liker å ta initiativ og er mulighetsorientert og nysgjerrig
  • Liker å ta ansvar og å drive deg selv fremover og har en strukturert tilnærming

Vi tilbyr:

  • En svært interessant stilling med påvirkningskraft for selskapets utvikling.
  • Få ta del i en spennende reise, med ny og spennende teknologi!
  • Jobbe i et miljø hvor man blir satset på!
  • Mulighet for faglig påfyll, som for eksempel deltakelse på konferanser som Oracle Open World og SXSW
  • Flotte og moderne lokaler i Oslo sentrum
  • Konkurransedyktige betingelser
  • En organisasjon med spennende aktiviteter og prosjekter
  • Gode forsikrings-og pensjonsvilkår

Høres dette interessant ut? Da vil vi gjerne høre fra deg!

Ønsker du å søke på stillingen kan du bruke skjemaet på høyre side. Dersom du har noen spørsmål relatert til rollen eller søknadsprosessen så ta kontakt med Anne Lene Saksum Haagestad ([email protected]) eller Hanne Paulsen Ødegård ([email protected]).