Stillinger

Til Product & Offering-teamet i Telia Privat søker vi nå en produktsjef for kommunikasjonstjenestene som får skape verdiøkende og fremtidsrettede tjenester for kundene våre.

Dette gjør du gjennom å videreutvikle dagens pålitelige og veletablerte tale- og meldingstjenester til en beriket og bredere kommunikasjonsopplevelse. Dette gjøres ved å utnytte alle de mulighetene som tilbys i Telias nye IP-baserte nettverk som VoLTE, ViLTE, VoWiFi, RCS HD-video og lignende. Dette er for at Telia også i fremtiden skal kunne tilby tjenester som er elsket av våre kunder.

Vi søker deg som har både teknisk interesse og god forretningsforståelse. Du liker kanskje å sette deg inn i de tekniske mulighetene som finnes samtidig som du ser forretnings- og kundeverdien i produktene.

Du kommer i tillegg til å ta ansvaret for de eksisterende partnerskapene som finnes. Du kan derfor forvente deg å ha et stort nedslagsfelt og mange kontaktpunkter både innenfor og utenfor organisasjonen. Internt vil du samarbeide tett med teknisk-, CRM-, marketing- og customer operations-miljøene våre. Du får overordnet eierskap til produktområdet og forvaltningen av dette, med ansvar for hele prosessen fra idéfase via utviklingsforløp, til kommersiell forvaltning etter lansering.

Du vil få jobbe med en av Norges største merkevarer i en dynamisk bransje, et ambisiøst og faglig sterkt miljø med en aktiv ledelse.

Viktige oppgaver og ansvarsområder:

  • Lede utvikling/forbedring av produkter og tjenester, økonomisk analyse, samt anbefale strategisk retning innenfor kommunikasjon som produktområde
  • Iverksette verdikjedeforbedringer og kundebaseanalyser for å optimalisere kundeopplevelsene rundt bruk av tredjepartstjenester
  • Oppsummere og formidle innsikt til relevante interne stakeholders, samt anbefale forslag på tiltak
  • Definere og tilrettelegge for økt tjenestebruk og aktivering gjennom grundige analyser av kundeadferd, bruk og preferanse
  • Definisjon av posisjonering og føringer til markedskommunikasjon av produktene man er ansvarlig for

Følgende personlige egenskaper vil bli vektlagt:

  • Høy gjennomføringsevne – du tar initiativ der du ser det behøves, har både orden og pågangsmot til å følge opp, også når det er hektisk og mange prosjekter samtidig
  • Resultatorientert – du setter tydelige mål og jobber systematisk for å nå dem, og du er analytisk i betydningen at du er god til å identifisere hvilke aktiviteter som kreves for å nå et visst resultat, samt vurdere og beslutte ulike alternativer
  • Kommunikasjonsegenskaper – Du samarbeider godt med andre på tvers av team, miljøer og strukturer. Du er god til å få med deg andre og engasjere på veien mot å nå mål, og du er klar og tydelig i formidlingen din

Hos oss blir/får du:

  • Du vil være en viktig bidragsyter til cutting-edge utvikling i et av Nordens største selskaper og blir blant de første i Norge til å teste nye løsninger
  • Du får jobbe med teknologi som folk bruker hver dag – arbeidet ditt får betydning for samfunnet rundt deg
  • Varierte ansvarsområder, med et bredt kontaktnett både internt og eksternt
  • Del av et høypresterende og kundeorientert miljø der du får stort ansvar og handlingsrom
  • Gode utviklingsmuligheter som del av Telia Company, Nordens største mobiloperatør, hvor Norge er et uttalt satsingsområde
  • Et stabilt og godt arbeidsmiljø med folk som trives over tid

Telia Norge er gjennom en forvandling. Sammen skal vi bygge The New Generation Telco. Hva innebærer det? Mye vet vi allerede i dag. Mye vet vi fortsatt ikke. Det vi er sikre på er at mobilteknologi kan gjøre fantastiske ting, og at mulighetene er uendelige i en framtid der vi blir stadig mer koblet sammen – både med hverandre og med produktene vi bruker. Derfor har vi rekruttert noen av landets skarpeste hoder til å drive utviklingen av tjenestene, produktene og servicen vår videre, samt oppdage nye muligheter i en bransje der alt er mulig. Og nå trenger vi enda flere. Vi trenger deg.

Telia Norge AS er en del av Telia Company som er Nordens største mobiloperatør, og har merkevarene Telia, OneCall, Chess og MyCall i det norske markedet.

Høres dette ut som noe som kan passe deg? Hos oss trenger du ikke å skrive en lang søknad, vi trenger bare nok informasjon fra deg til å vurdere erfaringsbakgrunnen din. Det kan for eksempel være en CV eller en LinkedIn-profil. Deretter inviterer vi deg inn til et uforpliktende informasjonsmøte hos oss.