Denne annonsen har utløpt.
For å ytterlig styrke finansieringen av arbeidet med barneomsorg for de aller mest sårbare søker vi nå en systemansvarlig for vårt Salesforce CRM og Marketing Cloud miljø.
Arbeidsoppgaver:
I denne stillingen vil du være teknisk produkteier og få systemansvar for vårt Salesforce CRM miljø og Marketing Cloud.
- Du vil bidra og delta inn i forretningsutvikling, implementering av nye funksjonaliteter innen Salesforce CRM og Marketing Cloud
- Være ansvarlig for CRM-leveransene og bindeleddet mellom forretningen og leverandør gjennom viktige faser av kundereisen.
- Være ansvarlig for daglig drift, forvalting og support av systemene, og bistå med operasjonaliseringen av forretningsstrategien slik at virksomheten når sine mål.
- Påse god dataflyt og datakvalitet mellom systemene, samt monitorering og vedlikehold av gjeldene integrasjoner.
- Være ansvarlig ved å sikre nye behov blir ivaretatt og implementering av disse sammen med forretningen.
Vi søker deg som:
- Har relevant universitets-/høyskoleutdanning innen IT eller markedsføring.
- (Praktisk erfaring kan gjøre opp for manglende høyere utdanning)
- Har solid teknisk kompetanse og forretningsforståelse innen Salesforce CRM.
- Har ambisjoner om å utvikle deg videre og er villig til å ta en sentral rolle som SOS-barnebyer fremste Salesforce-ekspert.
- Har god kunnskap om bruk av API og systemintegrasjon.
- Har kjennskap til databaser og datamodeller.
- Har erfaring fra større implementeringsprosjekter og agile leveransemodeller
- Har erfaring med å lede og bistå forretninger med testing av nye funksjonaliteter
- Har stor interesse for grensesnittet mellom teknologi og forretning
- Har erfaring med kontinuerlig forbedring av prosesser og systemer
- Har et eget driv for å lykkes, tar ansvar, og jobber målrettet og selvstendig
- Har høy gjennomføringsevne, er initiativrik og serviceinnstilt
- Kjenner til fundraising, men ikke et krav
SOS-barnebyer er en endringsvillig og kunnskapsdrevet organisasjon hvor du vil få mulighet til å utvikle deg. Du får jobbe tverrfaglig sammen med kollegaer med godt humør og masse stå-på-vilje. For å trives hos oss er det viktig å være engasjert, åpen og motivert. Vi jobber mye i team, men stillingen krever selvstendighet og nytekning. Det er viktig at du trives i lag med andre og har gode kommunikasjonsevner, samt evne til å lytte.
SOS-barnebyer tilbyr sine ansatte:
- Et spennende og faglig sterkt tverrfaglig miljø, med stort fokus på kompetanseheving
- Korte beslutningsprosesser og stor påvirkningskraft
- Gode utviklingsmuligheter
- Et aktivt sosialt miljø
- Fleksitid
- Fine lokaler midt i Oslo sentrum
- Gode pensjon- og personalforsikringer
Eventuelle spørsmål om stillingen kan rettes til Elisabeth Larsen [email protected], eller Ole Herman Kjernsby, [email protected]
Søknad med CV merkes med emne «Systemansvarlig SF CRM» og sendes til HR-rådgiver Anette Fredriksen på e-post [email protected] snarest og innen 21.08.2022.
SOS-barnebyer
“En god barndom gir grunnlag for et godt voksenliv. Omsorg er viktig ikke bare for hvert enkelt barn, men også for samfunnet de blir en del av som voksne.”
SOS-barnebyer er en humanitær organisasjon som jobber for at barn skal vokse opp med god omsorg i en familie. Vår målgruppe er barn som har mistet eller lever med stor risiko for å miste omsorg fra familien sin. I 70 år har vi jobbet for at alle barn skal få vokse opp i en stabil familie, med voksne som kan dekke deres grunnleggende behov og som ser, anerkjenner og beskytter dem. Vi er til stede i 135 land og har lokalt ansatte med god forståelse for lokale utfordringer og barnas behov.
Søknadsfrist | Vi behandler søknader fortløpende | |
Stillingsnavn | Systemansvarlig | |
Oppdragsgiver | SOS-barnebyer | |
Arbeidssted | Mariboes gate 13, 0105 Oslo, Norge | |
Fylke | Oslo | |
Ansettelsesform | Fast | |
Heltid/deltid | Heltid | |
Antall stillinger | 1 | |
Bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett | |
Sist endret | 31.08.2022 22:11 |