Denne annonsen har utløpt.
Vi i Telia tror på kraften i å utfordre status quo. Å være Norges største utfordrer betyr at vi kontinuerlig må utfordre og fornye oss selv. Det gjør vi ved å alltid stille spørsmål, jakte etter forbedringer og nye løsninger som skaper en bedre hverdag for kunder, samfunnet og Telia. Vi er en organisasjon med høy operativ slagkraft, og nå trenger vi deg med kommersiell teft til å tilrettelegge for fantastiske kundeopplevelser!
Vi søker nå en Kundebase-utvikler (Customer Base Developer) som har erfaring med å jobbe mot store kundebaser og har erfaring med kundeforvaltning.
Vår invitasjon
Vi inviterer deg til å bli en del av teamet vårt i Customer Development - en liten, men faglig sterk gjeng! Vår viktigste oppgave er å drive vekst og økt lønnsomhet i vår egen kundebase, gjennom økt oppsalg, kryssalg og redusert churn. Ambisjonen er å ta i bruk mer data, skape mer innsikt og utnytte flere muligheter for å drive dette arbeidet, og derigjennom sikre at kundene når sine mål.
Å skape engasjement i Telias massive kundebase er et strategisk og viktig arbeid som vi hele tiden forbedrer. Vi blir stadig bedre til å utnytte våre data, vi blir stadig bedre til å bruke ny teknologi og vi jobber mer effektivt og fokusert rundt kundereiser i alle kanaler. Kunden i sentrum er en av våre viktigste strategiske bærebjelker og vår avdeling er drivende for å sikre sterkt kundefokus.
Lik markedet vi befinner oss i, er vi i kontinuerlig bevegelse der vi utfordrer oss selv og ser etter måter å forbedre oss på. Kraften i hva Telia har å tilby i markedet, kraften i vår sterke posisjon og kraften i en organisasjon som vil oppnå noe sammen, gir oss en sterk tro på at vi kommer til å skape gode kundeopplevelser og resultater i årene fremover. Men vi trenger deg på laget til å komme dit!
Typiske arbeids- og ansvarsområder vil blant annet være:
- Øke verdien på kundebasen ved å identifisere målgrupper, segmenter og aktiviteter for kort og langsiktig effekt
- Kontinuerlig oversikt over kundebasen fordelt på̊ produkter og tjenester, kundefrafall og oppsalgsmuligheter
- Proaktivt komme med forslag til aktiviteter som oppsalg, mersalg, kryssalg eller anti-churn basert på̊ innsikt, risiko og potensiale
- Løpende analysere og prioritere tiltak og aktiviteter
- Optimalisere bruk av rabatter og andre virkemidler for å maksimere verdien av kundebasen
- Rapportere fremdrift og verdiutvikling av kundeporteføljen, som antall tjenester, forbruk ol.
- Fremskaffe og optimalisere listegrunnlag for telemarketing-operasjonen
- Identifisere og prioritere utvikling av nye virkemidler som datakilder, analytiske modeller eller tekniske løsninger
- Lede team og drive samarbeid på tvers av team som drives av samme mål
Stillingen rapporterer til Head of Customer Development.
Hvem er du?
Du har et sterkt kommersielt tankesett og forretningsforståelse, og du vet hva det vil si å implementere en strategi til hverdagen. Vi ser at du har gode kommunikasjons- og presentasjonsferdigheter, og at du har stor operasjonell gjennomføringskraft til å nå våre mål, enten alene eller i tett samarbeid med de riktige folka. Dette vil naturligvis stille krav til høy selvstendighet samtidig som du er en involverende lagspiller når det trengs. Sentrale miljøer du kommer til å jobbe tett med er CRM, Analytics, Kundesenter og ikke minst kommersielle- og produktenheter.
Vi er Norges største utfordrer, men vi har våre selskapsverdier Dare, Care og Simplify i ryggraden på alt vi gjør. Vi håper du også kjenner deg igjen i dette!
Vi tenker du vil passe godt dersom du er:
- lærevillig og nysgjerrig
- datadrevet
- forretningsteft
- analytisk
- målrettet
- selvdrevet
- lagspiller
Kvalifikasjoner:
- Utdannelse på bachelor- eller mastergradsnivå
- Erfaring med å jobbe mot store kundebaser og kundeforvaltning i privatmarkedet
- Jobbet med kundedata, analyse og segmentering
- Tydelig kommersielt tankesett og god forretningsforståelse, og en evne til å bygge bro mellom strategi og hverdagsaktiviteter
- Prosjektledererfaring og gode erfaringer på hvordan du skaper godt samspill på tvers av team
- Har solide kommunikasjons- og presentasjonsevner
- Vant til å teste mindre aktiviteter, måle effekt og gjennomføring, for deretter å skalere
Mer enn bare en jobb!
Uavhengig av hvilken rolle du ser etter, vil vi gi deg verktøyene og støtten du trenger for å utvikle deg både faglig og personlig – i et fellesskap. Vi kan tilby deg din neste store mulighet i et kreativt, motiverende og uformelt selskap som holder til i et av Nordens smarteste og mest bærekraftige kontorbygg, lokalisert på Økern Portal. Vi respekterer og verdsetter mangfold hos mennesker, hvor alle har frihet til å være seg selv med like muligheter. I tillegg til et attraktivt og inkluderende arbeidsmiljø, jobber vi fleksibelt og kan tilby et bredt spekter med ansattgoder.
Kontakt
Høres dette ut som noe for deg, ikke nøl med å melde din interesse!
Har du spørsmål er det bare å ta kontakt med Seniorrådgiver Henning Orre i Cruit AS
[email protected] / 922 67 678.
Søknader blir behandlet fortløpende
Telia Norge
About Telia
Everything we do is about bringing the world closer through technology. Our 20,000 talented colleagues serve millions of customers every day in one of the world’s most connected regions. We’re empowering people, companies and societies. This is our business. Our passion. Our home. Welcome to Telia, the home of your next big opportunity and a place where everyone can be themselves with equal access to opportunities.
Welcome to Telia – Home to your next big opportunity!
Søknadsfrist | Søknad snarest | |
Stillingsnavn | Kundebase utvikler | |
Oppdragsgiver | Telia Norge | |
Arbeidssted | Lørenfaret 1, 0580 Oslo, Norge | |
Fylke | Oslo | |
Ansettelsesform | Fast | |
Heltid/deltid | Heltid | |
Antall stillinger | 1 | |
Bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett | |
Sist endret | 20.09.2022 13:24 |