Denne annonsen har utløpt.
Om Dossier
Dossier er et voksende teknologiselskap for digital kompetanseledelse og læring. Selskapet reduserer risiko hos kompetansedrevne organisasjoner. Dossiers kunder er samfunnskritiske virksomheter og våre løsninger utvikler organisasjoners prestasjonsevne. Selskapet ble grunnlagt i 2001 og består i dag av mer enn 60 kunnskapsrike medarbeidere for våre ca 400.000 brukere i Norden, Tyskland og USA.
Om stillingen
Dossier søker en rådgiver som er glad i fagområdet sitt og som kontinuerlig ønsker å lære. Vi ønsker deg som kan hjelpe kunder å ta i bruk Dossier og videreutvikle bruken gjennom fag, teknologi og tillit. Dossier administrerer og distribuerer flere millioner kompetansekrav fra ulike læringskilder. Rollen vil kreve at du er strukturert og glad utvikle relasjoner, samt at du kan trives i en hverdag med prioriteringer og liker å lede deg selv.
Ansvar og oppgaver:
- Prosjektledelse som klargjør bruk og gevinstrealisering med Dossier
- Arbeide metodisk basert på etablerte prosjektstandarder
- Rådgivning knyttet til organisatoriske prosesser Dossier understøtter hos sine kunder
- Etablere et langsiktig partnerskap med kunden gjennom å identifisere og initiere utvidelse av bruk av løsningen hos ulike kunder i egen portefølje
- Bygge langsiktige relasjoner gjennom kompetanse og tillit med interessenter på ulike nivåer i kundens organisasjon
- Gjennomføre kurs og opplæring for HR-, leder- og prosjektgrupper, basert på en kombinasjon av faglig rådgivning og systemteknisk opplæring
- Lede og bidra i både interne og eksterne oppdrag, hvor du vil inneha ansvar for å sikre fremdrift, engasjere og veilede prosjektmedarbeidere, ivareta kvalitetsstyring, sikre optimal ressursallokering, håndtere forventningsavklaringer, samt sørge for at opplæring av kunden gjennomføres med høy kvalitet
- Tilpasse og konfigurere løsning basert på best practice
Egenskaper og kvalifikasjoner
- Master- eller bachelorgrad
- 3-5 års relevant erfaring, enten innen consulting, rådgivning, HR, prosjektledelse eller annet
- God muntlig- og skriftlig kommunikasjonsevner
- Evne til å jobbe både kreativt og analytisk for å løse utfordringer og identifisere nye muligheter
- Forståelse for sammensatte beslutnings- og problemløsningsferdigheter, såvel operativt som strategisk
- Solid prosessforståelse
- Liker å jobbe i team og har gode evner innen relasjonsbygging, samarbeid og forhandling
- Kommersiell og forretningsorientert med forståelse for verdiskaping gjennom systemstøtte
- Ser muligheter i teknologien, og har et kontinuerlig fokus på innovasjon og kvalitet
- Du behersker norsk og engelsk flytende
- Ambisiøs og selvmotivert med høy EQ. Energisk og selvmotivert; en lagspiller som også er en proaktiv og kreativ problemløser
Vi søker spesielt deg som er initiativrik, har høy arbeidskapasitet og trigges av å levere gode resultater hver dag for deg selv og teamet. Du tar ære i å levere god kvalitet og er sulten på å bidra til et miljø og produkt vi er stolte av. Høres dette interessant ut, ta kontakt med Selina Stenberg ([email protected]) eller Bjørn Ursin (bjø[email protected]).
Dossier
Dossier Solutions AS er en norsk gründersuksess med avdelingskontorer i København, London og San Francisco. Med mer en 20 års erfaring, med 300 private og offentlige kunder og over 300.00 brukere – inkludert Norges 5 største kommuner og alle landets helseforetak, har Dossier etablert seg som det ledende miljøet innen digitalisering av kompetanseledelse og utvikling i flere nordiske land. Med en komplett løsning som sikrer rett kompetanse, læring og utvikling hjelper Dossier kompetansedrevne virksomheter til kvalitet, oversikt kontroll og flyt.
Søknadsfrist | 11.08.2021 | |
Stillingsnavn | Rådgiver Customer Success | |
Oppdragsgiver | Dossier | |
Arbeidssted | Rådhusgata 5, 0151 Oslo, Norge | |
Fylke | Oslo | |
Ansettelsesform | Fast | |
Heltid/deltid | Heltid | |
Antall stillinger | 1 | |
Bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett | |
Sist endret | 22.09.2021 21:12 |