Ruter AS gjennomfører regelmessig anskaffelser av produkter og tjenester og i dette tilfellet kan det være snakk om rammeavtaler eller enkelt tjenester, samt gjennomføring av minikonkurranser eller tilbudsforespørsler.

Tilbudt ressurs må ha erfaring og kompetanse med offentlige anskaffelser, ledelse av tverrfaglige prosjekter, samt god evne til å tolke organisatoriske behov og formulere en formålsrettet anskaffelse som løser oppdragsgivers behov på en god måte.

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Minst 3 års erfaring med offentlige anskaffelser
  • Gjennomførte anskaffelser iht. LOA
  • Erfaring med oppfølging og dialog med eksterne leverandører
  • Arbeidsspråk er norsk

Fordel at konsulenten har erfaring med:

  • Doffin
  • Forsyningsforskriften
  • EU-supply eller andre KGV løsninger

Oppstart: 1. september 2019, mulig før
Varighet: 01.03.2020
Stillingsprosent: 50%
Lokasjon: Oslo

Aktuelle kandidater bes ta kontakt, helst ved skjema.
Legg igjen CV, timepris, samt tilgjengelighet.